טוויטר שאלה 3

3.      חפשו חברים שאתם רוצים לעקוב אחריהם בנושא  טכנולוגיה  או בכל נושא שתבחרו ובחרו לעקוב אחריהם

די מעצבן לחפש חברים בטוויטר. אני לא יודעת אם זה כי יש כל כך הרבה פחות אנשים בטוויטר מבפייסבוק או מה, אבל ניסיתי לחפש 15 חברים שלי, ומצאתי רק אחד. יש גם נטייה לפתוח טוויטר ולא להשתמש בו. אפילו התוכנית שלנו פתח טוויטר, שלח ציוץ אחד לפני שנה, והפסיק.

אני כבר, משאלה 5, מצאתי ידיד ותיק שעוסק, כמוני, במידע עסקי. אבל בשביל השאלה הזאת בחרתי למצוא חברה בתחום שכרגע אני עוסקת בו — תלת מימד. חיפשתי בתיבת החיפוש 3D, ומהסיידבר מימין, בחרתי אחד מהמתחרים/לקוחות עתידיים שלנו, פנסוניק. אחרי שהתחלתי לעקוב אחריו, הטוויטים של פנסוניק מגיעים לי לרשימה כמו של כל אחד אחר שאני עוקבת אחריו. קצת חבל שהם שולחים טוויטים מאותו החשבון בהרבה שפות, כי יש חלק שאני לא יכולה לקרוא (ביפנית) או בקושי רב מצליחה להבין מילה (רוסית). אם היה פייד רק באנגלית, הייתי נשארת רשומה כעוקבת אחריהם, גם לאחר התרגיל.

Tags: , ,

Leave a comment