טוויטר שאלה 2

2. חפשו  מתוך טוויטר בתיבת החיפוש שבראש המסך נושא שמעניין אתכם. הגבילו את התוצאות לתוצאות עם קישורים בלבד. דווחו על כך בבלוג

מתיבת החיפוש חיפשתי library school, ומהטאב הימני הגבלתי את התוצאות לאלו עם קישוריות.

אישית, אני מעדיפה לעקוב אחרי נושאים. פעם זה היה יותר קל מהאתר של טוויטר, אבל עכשיו או שחייבים לעשות חיפוש ולשמור אותו, ואז לזכור להיכנס לחיפוש השמור, או להשתמש באפליקציה כמו טוייטדק.

ETA: מאז שכתבתי את הפוסט, טוייטר שוב שינו את האתר. עכשיו קל לעקוב אחרי חיפושי קודמים (טאב “חיפושים” מדף הבית). אבל עכשיו יותר קשה להעלות תמונות ולקצר קישורים בציוץ. צעד 1 קדימה וצעד 1 אחורה. (11.07.11)

כדי לעקוב אחרי נושא אני בודקת אותו או באתר של טוייטר או בהאשטגס. אם אני בטוחה שאכן ארצה לקרוא את ההאשטג, אני מוסיפה אותו כטור בטוויטדק.

מהעיקוב שלי אחרי הטג libraryschool קבלתי רוב אלו שעוקבים אחרי, מספר נכבד של רי-טוויטס, וגם הזמנה לכתוב לבלוג של Hack Library School.

Tags: , ,

Leave a Reply

