טוויטר שאלה 8

8.      הוסיפו עדכוו rss לטוויטר

דרך טוויטרפייד הוספתי RSS לInformation Tyrannosaur, בלוג שאני קוראת. הגבלתי את הRSS לשלוח בטוויט רק את שם הפוסט, ורק הפוסטים שמכילים את המילה Twitter.

האמת, נראה לי שאחרי היחידה אני אוריד את הRSS. אם היה לי בלוג מקצועי אישי, הייתי משתמשת בטוויטפייד כדי להעלות מודעות לבלוג, אבל מכיוון שכל הטוויטים שלי על ספרנות הם באנגלית והבלוג שלי בספרנות הוא בעברית, אין טעם. הבלוג שלי בעבודה היה יכול להיות מקור טוב לטוויטים, אבל הצוות לא רוצה שהמידע (למרות שהכל חשוף לציבור בבלוגים אחרים) יהיה זמין מחוץ לקבוצת עבודה. ולמרות שיש בלוגים ואתרים שאני קוראת בעיקביות ובעניין, אני מעדיפה לעשות curation לטוויטים שלי ולא ליתן לאף אחד אחר כניסה אוטומטית לסטריים שלי.

את הקישור לטייטרפייד אני אשמור. עוד יבוא היום, אני חושבת, שהוא יהיה לי מאד שימושי.

עידכון: לפני כמה ימים טוויטפייד שחל ציוץ בשמי. לא אהבתי את ההרגשה, את הבילבול כשראיתי שהסטטוס שלי היא לא כפי שהישארתי אותו. לא נראה לי שאמשיך להשתמש בשירות זו לטוויטר הפרטי שלי בעתיד.

עידכון נוסף: עדכנתי את חשבון הifttt שלי, כך שהוא אמור לפרסם אוטומטי פוסטים חדשים שלי בחשבון הטוייטר שלי. מאז לא פרסמתי פוסט חדש, אז נראה איך זה עובד.

Tags: , , ,

Leave a Reply

