תיאור טוב של הבדלים ברשתות חברתיות

קבלתי תיאור של ההבדלים בין ערוצי רשתות חברתיות באימייל, וברשות המחבר אני מצתת אותו:

טוייטר הוא להיפגש, פייסבוק לצ’טט, יו טוב להראות. לדוגמא:

טוויטר: “אני חייב לאכול משהו.”

פייסבוק: “אכלתי!”

פורסקוור: “אני אוכל פה.”

קוורא: “למה אני אוכל?”

יו טויב: “תראו מה אני אוכל!”

לינקד-אין: “אני טוב בלאכול.”

Tags: ,

One Response to “תיאור טוב של הבדלים ברשתות חברתיות”

  1. בובה פראית Says:

    מעולה! זה לגמרי ככה. אנחנו זן משונה ביותר. במיוחד אהבתי את “לינקד אין” – אני טוב בלאכול.. חחח!

Leave a Reply

