צפיות

פריקית, גייקית, דיירת קבועה בווב. משתמשת קבועה בפייס, דייגו, לייב ז’ורנל, טוייטר.

בעלת 3 אתרים, 5 חשבונות גי-מייל, בלוג אחד שנטשתי ב2008. נוטה לענות לשאלה “מה הכתובת שלך” בתשובה שמתחילה ב http.

אז מה אני מחפשת בקורס טכנולוגיות מידע מתקדמות?

עשיתי המון בחיים שלי, אבל דבר אחד שאף פעם לא עשיתי הוא לעבוד בספרייה. האם אוכל להסב את הידע שצברתי באינטרנט לסביבת המידע של הספרייה? האם אוכל אפילו לדעת מה הצרכים של הספרייה?

האם אוכל לעמוד בעומס של כתיבת פוסטים בעברית????

ועכשיו בלי צחוקים: מהקריאה שאני עושה יום יום, בין במה שאני חייבת לקרוא בשביל הלימודים ובין בבלוגים, נראה לי שהכי כיף זה לעבוד בקיטלוג, קידוד, בכל ה back end של הספרייה. אבל מה זה ספרן בלי ה front end בכלל? אולי הקורס יפתח את עיני לאפשרויות של שירות ללקוחות הספרייה ואינטראקציה איתם דרך הטכנולוגיות שאני כזה אוהבת.

Tags:

Leave a Reply

